γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι "σε ηρεμία"

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Dec 9 08:41:51 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Ακριβώς.  Αυτό σημαίνει πως ένα process με μεγάλο priority, θα μπορέσει
> να κάνει schedule I/O requests αλλά μόνο για λίγο.  Υστερα θα μπλοκάρει
> περιμένοντας να είναι πάλι idle το σύστημα για να τρέξει και να μπορέσει
> να κάνει schedule περισσότερα I/O requests.

όπως θα είδες στο προηγούμενο post μου δυστηχώς δεν έπαιξε έτσι :-(

> Ισως, χωρίς να θέλω να σε μπερδέψω κι άλλο, να αρκεί ένα cron job που
> κάνει rsync, αφού πρώτα ελέγξει το load του συστήματος να δει ότι δεν
> ξεπερνά κάποιο λογικό νούμερο :)

αυτό το κόλπο το δοκίμασα αλλά πολύ συχνά δεν πιάνει. Ο λόγος είναι
απλός: το 80% του χρόνου μου πάνω στο σύστημα δεν κάνω κάτι που να
στέλνει το load πάνω από το 5%  ... γράφω texts, emails διαβάζω
ιστοσελίδες κτλ (φοβερή ανικανότητα :-) )