γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι "σε ηρεμία"

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Dec 9 08:35:03 EET 2005

Φρίξος Κοψαχείλης wrote:
> O/H Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> Και ο Thunderbird έχει έλεγχο ορθογραφίας...
δεν μου δουλεψε ποτέ (γράφω σωστά το θεωρεί λάθος, γράφω λάθος μου
προτείνει άσχετα - για μερικές λέξεις δουλεύει σωστά έτσι για αλλαγή!!!)

Το μυστήριο είναι ότι χρησιμοποιεί το ίδιο λεξικό με το openoffice (το
directory με τα λεξικά και των δύο είναι ένα soft link στο ίδιο
πραγματικό directory) go figure...