Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Fri Dec 9 01:46:06 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

>Οχι, το ίδιο ενοχλητικό είναι το antialiasing (στα δικά μου μάτια, το
>τονίζω από την πρώτη στιγμή που το ανέφερα) και στην native 1400x1050
>ανάλυση του φορητού που δουλεύω και σε άλλες.
>
>Ως μέτρο σύγκρισης χρησιμοποιώ κάτι σαν αυτό:
>
>http://people.freebsd.org/~keramida/files/xterms.png

Αγκ! Είναι θέμα γούστου, εγώ προτιμώ π.χ. να μοιάζει με έντυπο το
κείμενο στην οθόνη μου
και μόλις είδα το screenshot σου τα μάτια μου έλιωσαν και κύλησαν στο
πάτωμα... Πάντως
γενικά όσο μεγαλώνει η ανάλυση (και προφανώς το font size) το subpixel
smoothing
παίζει όλο και καλύτερα.

Μήτσος (μέσω braille)