γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι " σε ηρεμία "

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Dec 8 18:09:58 EET 2005

Στις Πέμπτη 08 Δεκέμβριος 2005 5:19 μμ, ο/η Nick Demou (enLogic) έγραψε:
> Στον scheduler των windows υπάρχει η επιλογή "τρέξε το τάδε task κάθε
> τόσο αλλά μόνο εφόσον ο Η/Υ δεν χρεισημοποιείται επί ψ λεπτά" το οποίο
> με βόλευε τρομερά στην εκτέλεση ενός σχετικά συχνού backup των δεδομένων
> μου (κάθε 2 ώρες).
>
> Τώρα στο linux έφτιαξα και πάλι ένα script που κάνει backup όλη μου τη
> δουλειά. Ομολογουμένως αυτή η δουλειά ήταν πολύ πιο ευκολη από ότι στα
> windows (όπου είχα αναγκαστεί να γράψω σε visual basic ένα enhanced
> xcopy). Δυστηχώς όμως δεν μπορώ να βρω έναν τρόπο να ξεκινώ το backup
> [...]
cat /proc/loadavg κλπ. κλπ.
Η δεύτερη στήλη (των 5 λεπτών) είναι η πιό χρήσιμη.
Όμως: διαφωνώ με την ιδέα τόσο συχνών backups. Είναι προτιμότερο να
ξεκουράζεται ο δίσκος και να μην δουλεύει εκείνα τα λεπτά, από το να έχει
πάντα κάτι να κάνει. Μη δηλαδή χαλάσει εξαιτίας των backups..