γίνεται να εκτελείτε αυτόματα ένα script όταν το PC μου είναι "σε ηρεμία"

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Thu Dec 8 17:19:48 EET 2005

Στον scheduler των windows υπάρχει η επιλογή "τρέξε το τάδε task κάθε
τόσο αλλά μόνο εφόσον ο Η/Υ δεν χρεισημοποιείται επί ψ λεπτά" το οποίο
με βόλευε τρομερά στην εκτέλεση ενός σχετικά συχνού backup των δεδομένων
μου (κάθε 2 ώρες).

Τώρα στο linux έφτιαξα και πάλι ένα script που κάνει backup όλη μου τη
δουλειά. Ομολογουμένως αυτή η δουλειά ήταν πολύ πιο ευκολη από ότι στα
windows (όπου είχα αναγκαστεί να γράψω σε visual basic ένα enhanced
xcopy). Δυστηχώς όμως δεν μπορώ να βρω έναν τρόπο να ξεκινώ το backup
αυτόματα όταν δεν δουλευω στον Η/Υ, ούτε (optionaly) να σταματά αυτόματα
όταν αρχίζω να δουλεύω.

Το ιδανικό θα ήταν κάτι σαν:
"ΑΝ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΧΕΙ UTILISATION<x ΕΠΙ y ΛΕΠΤΑ -ΚΑΙ- Η CPU ΕΧΕΙ
UTILISATION<z ΕΠΙ q ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ p ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ SCRIPT ΤΡΕΞ'ΤΟ"
--και--
"ΑΝ ΚΟΥΝΗΣΩ ΤΟ MOUSE Η ΑΚΟΥΜΠΗΣΩ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ SCRIPT"

αλλά συμβιβάζομε και με απλά πράγματα σαν το κόλπο του windows scheduler

Ιδέες?