Terminal wars

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Dec 8 15:46:01 EET 2005

Jimmy Angelakos wrote:

> Kai ma8e thn prostaktikh, "απόδειξέ το" einai to swsto.

Τι μαθαίνει κανείς ...

> Opws sou eipe kai kapoios allos, to 1821 mporei na mhn epaizan auta
> alla twra paizoun. 3ekolla, de sou lew na baleis tipota, 8es na
> katseis me to xterm, katse, ama einai bgale kai to x.org kai gyrna se
> X11R5 giati einai pio lightweight, h mallon peta teleiws thn o8onh sou
> kai pare ena TeleType tou 1936 me integrated ticker tape reader/writer.

Υπάρχουν πιθανότατα αρκετά καλοί λόγοι να τρέχεις lightweight εφαρμογές
ακόμα και όταν έχεις 512 MB RAM και 3GHz processor (π.χ. όταν
καταναλώνεις μόνιμα περίπου ~200 Mbyte για ένα VMWare Windows machine
και φιλοξενείς σε web-server μια εφαρμογή για snoop-analysis με υψηλές
απαιτήσεις σε μνήμη ΚΑΙ CPU).

Ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι ότι κάθε 2η μέρα το μηχάνημά σου "κάνει
build τον εαυτό του", οπότε έχεις συνηθίσει να δουλεύεις σε ένα
περιβάλλον που δεν καταναλώνει αρκετά resources.

Ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι ότι έχεις ένα κάπως αρχαίο PC στη
δουλειά (ποιος έγραψε για 16second loading time για το konsole?!).

Και στην τελική konsole χρησιμοποιώ, αλλά το ότι γουστάρω εγώ το konsole
δε σημαίνει ότι το gnome-terminal είναι άθλιο (που είναι άθλιο, αλλά ας
δουλέψουμε και λίγο :-P).

Cheers,
G.