Anaba8mish se 64 bit - problhmata;

Panos Konstantinidis girionis at yahoo.com
Thu Dec 8 14:56:10 EET 2005

--- Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> Olo to parapanw synopsizetai poly omorfa se mia protash :
>
> "poios o logos na parw 64 bit"
>
> Yparxoun mono dyo logoi na pareis 64 bit :
>
> 1) Trexeis yperfysika pelwria non-sparse ari8mhtika montela me bolika
> integer calculations kai xreiazesai thn extra mnhmh kai to megalytero
> word size tou mhxanhmatos, pi8anws epeidh o compiler sou kserei ti na
> kanei mazi tou.
>
> Kai twra poy apokleisame to adynato, pame sto pi8ano :
>
> 2) Mia pou kapoia stigmh olos o kosmos 8a gyrisei se 64 bit platformes,
> an ayto ginei mia wra nwritera einai kalh aformh gia na apostallei allo
> [...]

Kanena apo ta dyo. Aplws afoy yparxoyne 64bita mhxanhmata kai xrhsimopoiwntas
ta mporw na kalyterepsw thn apodosh (kalyterepsw lew oxi na ta kanw pio
grhgora) twn programmatwn poy xrhsimopoiw, kai xreiazetai kai o ypologisths moy
anaba8mish (ton exw hdh 5 eth), tote giati oxi;

Perissoterh mnhmh (fysikh kai eikonikh), megalytera arxeia (hdh 4GB arxeia se
morfh DVD einai arketa diadedomena, se ligo 8a yparxoyne kai megalytera me poly
kalytero hxo kai eikona), kalyteres apodoseis se paixnidia (perissoterh
leptomereia stoys xarakthres klp) klp klp klp...

8a mporoysa na katsw kai na soy grapsw arketoys akoma logoys poy 8elw na balw
64 bit, asxetws an einai aparaithto gia esena h oxi. Moy arkei poy 8elw egw gia
toys dikoys moy logoys. Aplo.