Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 8 13:04:16 EET 2005

On 2005-12-08 02:26, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote:

> Αυτό το δοκίμασες αυτόν ή το προηγούμενο αιώνα (δηλ. πριν το 2001); Διότι
> *αυτή* τη στιγμή και εδώ και τόσο καιρό που πλέον δεν θυμάμαι πόσο, στο
> konsole δουλεύουν τα παραπάνω.

Αυτόν.

Μπορείς όμως να μου πείς γιατί πρέπει να κατεβάσω 200 MB sources και να
στήσω άλλα τόσα σε binaries, όταν έχω κάτι που δουλεύει εδώ, σήμερα,
τώρα, κάνει όλα όσα θέλω και δεν έχω κανένα πρόβλημα; Κυρίως, γιατί
πρέπει να ανταλλάξω αυτό που έχω τώρα με κάτι που έχει περισσότερες
απαιτήσεις στα πάντα και *δεν* είμαι σίγουρος ότι κάνει τη δουλειά μου;