Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 8 13:04:59 EET 2005

On 2005-12-08 06:13, Jimmy Angelakos <vyruss at hellug.gr> wrote:

> Re (f)lamer, sto gnome-terminal paizoun mia xara :)))

Απέδειξέ το.  Οχι, δε μου αρκεί να λες "σε μένα παίζει".  Θέλω να παίξει
στο δικό μου μηχάνημα :P

> P.S. Ki egw hmoun FANATIKOS tou pine (kai akoma eimai tou pico) alla
> one day, you have to move on... ;)

Γιατί; Εκτός από το να λες "δες, έχει το ίδιο color scheme με το
υπόλοιπο Gnome", υπάρχει κανένας *πραγματικά* καλός λόγος να παρατήσω
κάτι που σήμερα, τώρα, δουλεύει, για να βάλω κάτι που εσύ ισχυρίζεσαι
ότι δουλεύει αλλά εγώ δε θυμάμαι κάτι τέτοιο;

> Kai autos pou sou eipe pws h e3oikonomhsh mnhmhs einai mizeria,
> pisteuw pws exei dikio. Pisteuw pws eisai upokritaras kai ta les auta
> douleuontas se mhxanhma me 512+ mb ram :))

Δεν το είπε σε μένα.  Σε παρακαλώ να διαβάζεις καλύτερα ποιος γράφει, τι
γράφει, πότε το γράφει και να μάθεις να κάνεις quote το πραγματικό
μήνυμα, αντί να γράφεις από μνήμης ότι σου κατέβει.

Καλημέρα :P