Anaba8mish se 64 bit - problhmata;

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Dec 8 13:55:02 EET 2005

Christos Ricudis wrote:

> O perissoteros kosmos nomizei oti to 64bito mhxanhma tou einai wow pio
> grhgoro mama petaei apo to 32bito tou giati desto, exei perissotera
> mpits! Afhnw san askhsh ston keramida na sas ekshghsei GIATI den isxyei
> ayto.

[sorry gia ta greeklish, to VNC session me client se winXP gia kapoio
logo de goustarei na grapsei swsta ellinikoz]

(elpizw o ka8' ola sumpa8hs ki a3iagaphtos k. Keramidas na mh mou faei
to koulouri epeidh tou trww to fai ka8ws) Drattomai ths eukairias gia na
metaferw mia polu endiaferousa apanthsh tou Mr. Sergei Golubchik ths
MySQL apo thn hmerida sto Pan/mio Peiraia stis 12 Noembrh:

Q: "From your experience with MySQL development and testing, does the
use of a 64-bit architecture yield performance boosts in an
I/O-intensive application like a database?"

A: "Not really; in fact it causes extra overhead since most operations
involve a minimum of 4 bytes. The only real benefit is the ability to
reference a much larger memory space."