Μη-native αναλύσεις σε LCD οθόνες [ήταν: Re: Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy]

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Thu Dec 8 02:19:10 EET 2005

When the date was Thursday 08 December 2005 00:19, Antonios Christofides
wrote:

> Ρε παιδιά, εντάξει, ας πούμε ότι η μνήμη έχει 0.1 ευρώ το μεγαμπάιτ
> (που βέβαια δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα).

Ναι, βασικά είναι ακόμη λιγότερα ανά ΜΒ...

> Ας υποθέσουμε επίσης ότι ο χρόνος ξεκινήματος δεν μας αφορά (μόλις
> έκανα μερικές δοκιμές:  xterm 2s, gnome-terminal 6s, konsole 16s
> [χωρίς τίποτε να είναι κασαρισμένο]).

Γεγονός... κάποιος που χρησιμοποιεί terminal, συνήθως δεν το ανοιγοκλείνει.

> Η συζήτηση είναι λίγο παράδοξη:  Πρέπει εμείς οι xterm να πείσουμε εσάς
> ότι το xterm είναι καλύτερο;  Εσείς πρέπει να μας πείσετε ότι τα άλλα
> είναι καλύτερα και να μας δώσετε κάποιο λόγο να migrate.

Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν για τίποτα... περισσότερο έχω
απορία πως στην ευχή ο κόσμος κάνει κάποιες επιλογές.

--
 Μιχάλης Ιατρού