Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed Dec 7 23:24:00 EET 2005

When the date was Wednesday 07 December 2005 23:01, Pavlos Parissis wrote:

> ...πολλές φόρες βλέποντας πόσο διψάνε για μνήμη μου έρχεται στο νού να
> περάσω σε console και screen...

Τη στιγμή που η μνήμη είναι κάτω από το 0.1euro/ΜΒ, αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι
πως ένα τέτοιο επιχείρημα, χωρίς άλλη αιτιολόγηση (π.χ. "τρέχω το super-duper
simulation και προσπαθώ να εξοικονομήσω και το τελευταίο byte RAΜ πριν
αρχίσει να πετάει pages στη swap") ακούγεται κάπως μίζερο.

--
 Μιχάλης Ιατρού