UTF-8 signature [was: Re: Firefox 1.5 speed issue [Solved]]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 7 15:55:55 EET 2005

On 2005-12-07 15:50, Karaoulis Marios <marios_hellas_23 at yahoo.gr> wrote:
> Έχεις δίκιο. Εγώ χρησιμοποιώ το UTF-8.

Εσύ χρησιμοποιείς windows-1253 βασικά...

> Δεν έχω signature. Απλά το προσθέτει το yahoo (κάτι λέει για
> Χρησιμοποιείστε το yahoo mail κτλ).

Α, κατάλαβα.  Η γνωστή βλακεία που δέρνει τους απανταχού email admins σε
webmail συστήματα, που πιστεύουν ότι το να προσθέτεις αυτόματα
'διαφημίσεις' με ότι κωδικοποίηση κατέβει του web mailer είναι η
Καλύτερη Ανθρώπινη Εφεύρεση μετά τον τρόχο.

> Δεν ξέρω τί μπορώ να κάνω...

Αν δεν έχει POP3/SMTP interface το Yahoo!-mail account σου, το πιο
πιθανό είναι να μη μπορείς να κάνεις τίποτα :(