Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Dec 7 00:45:31 EET 2005

* Pavlos Parissis [2005-12-06 22:28]:
> Αλλά δεν δουλεύει, να έχω πατημένο το αριστερό κλικ του ποντικιού και
> συχρόνως να μετακινούμε στο τερματικό πάνω ή κάτω, ώστε να κάνω
> αντιγραφή και γραμμές που δεν φαίνονται στην "τρέχων" οθόνη.

Μπορείς να το κάνεις λίγο διαφορετικά: κάνε αριστερό κλικ στην αρχή του
τμήματος που θέλεις να μαρκάρεις, μετακίνησε το τερματικό ώστε να
φαίνεται το τέλος του κομματιού, και κάνε δεξί κλικ. Με το δεξί κλικ
προεκτείνεις το τμήμα που έχεις επιλέξει, και μπορείς να σκρολάρεις το
τερματικό χωρίς να χάνεται η επιλογή.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr