Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 6 17:40:59 EET 2005

On 2005-12-06 17:31, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Ένα urxvt όπως φαίνεται σε Debian Sarge (χωρίς να έχω πειράξει fonts
> στο .Xdefaults):
>
> http://www.itia.ntua.gr/~anthony/tmp/urxvt-good.jpg
>
> Ένα urxvt όπως φαίνεται σε Ubuntu Breezy (σε powerpc, αν και δεν
> νομίζω να παίζει ρόλο):
>
> http://www.itia.ntua.gr/~anthony/tmp/urxvt-bad.jpg
>
> Θέλω το δεύτερο να είναι όπως το πρώτο.  Τι λέτε να φταίει; Να μου
> λείπει κάποιο font; Εγκατέστησα ό,τι greek font βγήκε με το apt-cache
> search.

Και τα δυο φαίνονται να χρησιμοποιούν μη-antialiased εκδόσεις της
γραμματοσειράς "fixed".

Η διαφορά είναι μάλλον απλά στο μέγεθος.

Συνήθως, η γραμματοσειρά "fixed" είναι alias για μια από τις
γραμματοσειρές της οικογένειας:

Τα δυο τερματικά που δείχνεις φαίνεται να χρησιμοποιούν αντίστοιχα τις:

    -misc-fixed-medium-r-semicondensed--13-120-75-75-c-60-iso10646-1
    -misc-fixed-medium-r-semicondensed--12-110-75-75-c-60-iso10646-1

Για δοκίμασε αντί για "xterm" σκέτο να τρέξεις:

    xterm -fn 'FONTNAME'

όπου FONTNAME ένα από τα παραπάνω.  Λογικά με μέγεθος 13 θα πρέπει και
στα δυο συστήματα να βλέπεις ακριβώς το ίδιο.

- Γιώργος