γρήγορος τρόπος επισκόπησης & διαγραφής email από POP3

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Dec 6 15:09:36 EET 2005

Nick Demou (enLogic) wrote:

> Πιο χοντρό, πιο χοντρό. Να κρασάρει όταν προσπαθει να παραλάβει ένα
> μύνημα με αποτέλεσμα να μη στήλει ποτέ την εντολή DELE και μετά να
> ξαναξεκινά από την αρχή, και μετά ξανά και ξανά...

ΟΠΑ ΛΑΘΟΣ! θάβω λάθος πρόγραμμα

Το εν λόγο πρόβλημα το αντιμετοπίζω κάθε περίπου λίγους μήνες σε μια
εγκατάσταση με getmail όχι fetchmail! Αντιθέτως το fetchmail φέρνει όλα
τα emails από ένα pop3 mailbox για να τα μοιράσει σε 3-4 τοπικά
mailboxes στην εταιρία μου εδώ και μερικά χρόνια χωρίς να έχουμε κανένα
ουσιαστικό πρόβλημα.