γρήγορος τρόπος επισκόπησης & διαγραφής email από POP3

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Mon Dec 5 17:11:25 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Το φαντάστηκα, γι αυτό σου είπα για IMAP στην αρχή.  Δεν ξέρω αν
> όλοι οι ISPs δίνουν και IMAP access, βέβαια,
ας γελάσω... ΟΚ, ΟΚ κακία δεν ξέρω ούτε εγώ αλλά πολύ εντύπωση θα μου
κάνει αν δίνουν (χωρίς καμιά γελία χρέωση τουλάχιστον)

> Από την άλλη, έχω δει πως το Mutt έχει remote mailbox εντολές,
> οπότε μπορείς να αλλάξεις (πατώντας το πλήκτρο 'c' όπως πάντα)
> στο folder:
>
>     pops://keramida@mail.server.net/
>
> και να χειριστείς το mailbox έτσι.  Δεν ξέρω αν έτσι όμως το Mutt
> κατεβάζει μόνο τα headers ή ολόκληρο το μήνυμα.

ΟΚ, κατεβάζει μόνο τα headers οποτε είναι τέλειο για το σκοπό μου.

Στον πρώτο mail server που δοκίμασα όμως έκανε το εξής ενοχλητικό:
εμφανίζει συχνά ένα TLS/SSL Certificate check page το οποίο μπορώ να
αποδεχθώ μόνο μια φορά (το certificate όχι μόνο είχε λήξει αλλά αφορούσε
και σε άλλο hostname οπότε μάλλον το mutt τα πήρε!). Καμιά ιδέα?

Κατά τα άλλα δήχνει μια χαρά και πολύ καλύτερο από ότι θα περίμενα.