γρήγορος τρόπος επισκόπησης & διαγραφής email από POP3

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Mon Dec 5 16:54:13 EET 2005

Christos Ricudis wrote:

> To kolpo me th list einai oti sou deixnei kai to MEGE8OS tou e-mail,
> opote mporeis na ksexwriseis eykola ta megala kai na deis tous headers
> mono apo ayta.

αυτό είναι μια χαρά για το πρόβλημα "μου στειλε ο ξάδελφος από την
καλαμάτα που μόλις αγόρασε πι-σι μια φωτό που πείρε με την 8άρα ψηφιακή
του" αλλά όχι το πρόβλημα "αυτό το παλιο-spam email message δεν φτάνει
που είναι spam έχει και σοβαρά σφάλματα στους headers του και μου
μπλοκάρει το πρόγραμμα λήψης" ;-)

Βέβαια έχει το καλό ότι αν κάνεις cmd / telnet x.y.z 110 / user / pass /
list / del / quit παρουσία ψευτό-admins  και λύσεις το πρόβλημα αφήνεις
πίσω σου ανοιχτά σαγόνια και τύπους που αναρωτιούνται "this guy may even
know what is the matrix"