γρήγορος τρόπος επισκόπησης & διαγραφής email από POP3

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 5 15:30:47 EET 2005

On 2005-12-05 15:19, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> Γιώργο με παρεξήγησες.
> Αναφέρομαι σε pop3 servers στους οποίους δεν έχω κανέναν έλεγχο (HOL,
> OTEnet, FORTHnet) και στους οποίους τυχαίνει φίλοι και πελάτες να έχουν
> accounts.

Το φαντάστηκα, γι αυτό σου είπα για IMAP στην αρχή.  Δεν ξέρω αν
όλοι οι ISPs δίνουν και IMAP access, βέβαια, οπότε μπορεί να μη
σε βοηθάει ιδιαίτερα κάτι τέτοιο :-(

Το μόνο σχετικό εργαλείο που βρήκα ψάχνοντας στο Google ήταν το
'mailfilter', αλλά δε μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα εύκολο στη
χρήση.

    http://mailfilter.sourceforge.net/

Από την άλλη, έχω δει πως το Mutt έχει remote mailbox εντολές,
οπότε μπορείς να αλλάξεις (πατώντας το πλήκτρο 'c' όπως πάντα)
στο folder:

    pops://keramida@mail.server.net/

και να χειριστείς το mailbox έτσι.  Δεν ξέρω αν έτσι όμως το Mutt
κατεβάζει μόνο τα headers ή ολόκληρο το μήνυμα.