γρήγορος τρόπος επισκόπησης & διαγραφής email από POP3

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Mon Dec 5 13:49:50 EET 2005

κάθε τόσο σε κάποιον φίλο ή πελάτη κολλάει το pop3 mailbox γιατί κάποιο
email έχει περίεργους headers ή ένα attachment 10ΜΒ. Όταν το βασικό μου
λειτουργικό ήταν windows χρησιμοποιούσα ένα απλό προγραμματάκι ονόματι
Magic Mail Monitor και έκανα τη δουλειά μου. Είμαι παραπάνω από σίγουρος
ότι κάτι θα υπάρχει και για Linux. Τα ζητούμενα είναι τα εξής:

1) να συνδέετε στο mailbox που θες και να βλέπεις τι λίστα με
θέμα/αποστολέας/μέγεθος απλά και γρήγορα (π.χ. να δηλώνεις απλά
mailserver, login, password σε μια φόρμα και η επόμενη να είναι η
σχετική λίστα).
2) να μπορείς να δεις το message source αν χρειαστεί
3) να μπορείς να σβήσεις κάποιο email από τον server
4) δεν με πειράζει αν είναι console based (πλέον έχω αποβάλει την
σχετική φοβία)

όλα τα παραπάνω τα κάνει βέβαια και το Thunderbird που έχω μονίμως
ανοιχτό αλλά όχι εύκολα και γρήγορα ;-)