Samba performance on Gigabit network (3c2000 NIC)

antonis at malihu.gr antonis at malihu.gr
Mon Dec 5 06:49:39 EET 2005

Kalhspera,

Exw sthsei Samba se ena pc kai antimetwpizw provlhma taxythtas otan grafw
arxeia apo Windows XP sta share ths Samba. H Taxythta otan diavazw arxeia
einai h anamenomenh se ena diktyo Gigabit. Alla otan grafw h taxythta
einai apo 5 ews kai 100 fores pio argh (As poume metafora arxeiou 1GB se 1
wra!?!?!).

O Samba server apoteleitai apo:

M/B Gigabyte
P4 2.6Ghz
2GB RAM
NIC 3COM 3c2000

Ta Switch pou exw einai ta SR2024 ths Linksys.

To idio fainomeno parathreitai se SuSE 10.0 alla kai se Debian (Net Install).

Exw kanei arketes allages sto configuration ths Samba diavazontas polla
pragmata sto internet sxetika me samba performance tuning alla tipota.

To provlhma auto den yparxei otan xrhsimopoiw FTP gia na grapsw dedomena
ston server.

Den exw asxolh8ei me FS tuning h TCP tuning ka8olou alla den nomizw oti to
provlhma mporei na einai ekei mias kai h diafora taxythtas metaksy Read
kai Write einai terastia.

To mono pou 8elw na dokimasw einai mia allh karta diktyoy p.x. mia Intel
Pro/1000 gia na dw an einai kapoio provlhma ths 3COM.

Exei antimetwpisei kaneis auto to provlhma? Kamia idea?

Euxaristw,

Antonis Malihutsakis