kleidoma pdf

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Dec 2 15:35:59 EET 2005

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Ti nohma exei na ta kleidwseis, afoy to xpdf (gia paradeigma) grafei to
> kleidwma epioikws sta paparia toy?

 Kai genikwtera, to ghostscript mporei na diabasei ena "kleidwmeno"
 PDF kai na to 3anagrapsei xwris to kleidwma. Einai gnwsto poly kairo
 twra. To klassiko la8os tou "security via obscurity", h kata thn Adobe
 "security via respect". Ena deutero kai akomh pio xtyphto paradeigma
 kleidwmatos basismenou sthn idia esfalmenh arxh einai to CSS twn
 DVD. Mia syllogh plhroforiwn gia kleidwmata PDF klp. einai sto:

   http://www.cs.cmu.edu/~dst/Adobe/Gallery/

 Dhmhtrhs