mutt config problem (was: Debian etch, etc)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Aug 31 18:15:22 EEST 2005

* Neon Absentius [2005-08-31 12:52]:
> 	  set file_charset="iso-8859-7"
> παραπονιόταν ότι δεν ξέρει κανέναν που να λέγεται file_charset.

Αυτό είναι φυσιολογικό γιατί το file_charset υπάρχει μόνο στο mutt-ng,
όχι στον απλό mutt...

> Εκτός και αν υπάρχει κάτι απλό που μου διαφεύγει το πρόβλημα δεν
> είναι και τόσο τετριμμένο.

Μια ιδέα είναι να αναβαθμίσεις το mutt στην έκδοση 1.5.10 (ή να βάλεις
mutt-ng). Μπορεί να είναι κάποιο bug της έκδοσης που χρησιμοποιείς που
να έχει διορθωθεί.

Για να μπορείς να βλέπεις σωστά ελληνικά μηνύματα που λένε
charset=iso-8859-1 ενώ είναι στην πραγματικότητα -7, μπορείς να
χρησιμοποιήσεις την εντολή "charset-hook iso-8859-1 iso-8859-7" - αυτό
κάνει το mutt να θεωρεί το iso-8859-1 alias του iso-8859-7.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr