Prolabenete den prolabenete

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Aug 31 17:50:15 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Πανέμορφα, αλλά παρόλ' αυτά μαρκετίστικα κόλπα για να φανεί ότι ``Να ο δικός
> μας browser έχει features που δεν έχουν οι άλλοι.  Ψιλο-άχρηστα τον
> περισσότερο καιρό, αλλά ρε γαμώτο... τα έχει!''

Εμένα και τα 2 μου είναι απείρως χρήσιμα και αναγκάστικα να τα βάλω με
extensions στον firefox

> This sucks!  Λέγεται ''συνδυασμός creeping featuritis & desktop replacement
> syndrome''.  Δεν θέλω email reader που να είναι browser, news reader, address
> book, calendar organizer, meeting & tasks list, κλπ. κλπ. κλπ.

Για έμενα πάλι ο ε-μαιλ διαβαστής πρέπει να έχει rss,address book,news
όπως ο thunderbird. Χωρίς τα ρέστα ζω,αν και το calendar extension μου
αρέσει αλλά δεν με χαλάει ένα πρόγραμμα που τα κάνει όλα και τα κάνει
καλα. Αρκεί να τα κάνει καλά προφανώς

> Μαρκετίστικες παπαριές round 2.  Γιατί να κάνω IRC με το Mozilla Chat
> όταν υπάρχει το X-Chat ή το irssi και τα χρησιμοποιώ ήδη χρόνια;

Θα συμφωνήσω αλλά παραμένει ένα feature.And it is not a bug,it is a
feature.Btw BitchX rulez!!!!

> Κι ο Mozilla έχει SVG plugin.

Δεν το ήξερα αυτό...είχα μείνει στα ειδικά builds που χρειάζονται...
παίζει καλα ? το έχει δοκιμάσει κανείς ?

> Κι ο Mozilla έχει μερικά themes που είναι σχεδιασμένα για μικρές οθόνες.

> Πόσο ενημερωμένος είναι ο validator και κάθε πότε γίνεται update;  Γιατί είναι
> καλύτερος από τον online validator του W3C;

dunno,don't really care.Don't use it still a feature though.

> Χρήσιμα features.  Δεν ξέρω αν τα έχει κι ο Mozilla/Firefox.

> Πόσες φορές έχεις χρησιμοποιήσει voice commands;  Πόσες φορές προβλέπεται να
> τις χρησιμοποιήσεις στο άμεσο μέλλον;

Ποτέ.Δεν χρησιμοποιώ Opera εδώ και 3 χρόνια, οπότε δεν ξέρω καν πόσο
καλά παίζει αυτό το feature και δεν ξέρω πόσο θα το χρησιμοποιούσα. Αλλά
να λέω "Πισω" και να κάνει αυτόματα back έχει μία γοητεία.Δεν θα με
χαλαγε ένα extension στον firefox.

> Ναι και;  Αυτή η φιλοσοφία του ``τα έχει όλα και συμφέρει'' μόνο σε ένα
> πρόγραμμα μπορεί να συγχωρεθεί.  Στον Emacs.  Οι υπόλοιπες bloated
> αηδίες που θέλουν να γίνουν desktop στη θέση του desktop, δεν είναι
> πάντα καλή ιδέα :-)

Εξαρτάται πόσο καλά κάνουν αυτό που λένε.Πάντως η εμπειρία έχει δείξει
ότι λίγες τα καταφέρνουν...

<φωτοδόλωμα>
Emacs? λιαχ....
</φωτοδολωμα>

> Ναι!

> Εδώ πληρώνεις κάτι και παίρνεις τα τρία του τμήματος πωλήσεων πριν
> πάρεις και τα άλλα τρία του τμήματος support, αλλά ας μην το ανοίξουμε
> αυτό το θέμα :)

Μετα απο όλα αυτά να επισημάνω ότι τα παραπάνω είναι features που
κάποιοι μπορεί να τα θεωρούν εξαιρετικά σημάντικα και για αυτό τα
ανέφερα. Για κάποιους ισως είναι καλοί λόγοι άσχετα με το εάν αποτελούν
το 2 το 3 ή το 93% των χρηστών.

Α και Firefox rulez....