mutt config problem (was: Debian etch, etc)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Wed Aug 31 15:52:52 EEST 2005

On Tue, Aug 30, 2005 at 06:46:27PM +0300, Antonios Christofides wrote:

> Τότε αυτά τα settings πρέπει να δουλέψουν:
>
> set allow_8bit
> set charset="utf-8"
> set file_charset="iso-8859-7"
> set send_charset="us-ascii:iso-8859-7:utf-8"

Deja vu ή μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε :(.

Το βασικό πρόβλημα που έχω είναι ότι για κάποιο λόγο το mutt εδώ
πέρα δεν σέβεται το "set send_character".  Αν έχω
	 set charset ="utf-8"
τότε στέλνει τα μηνύματα σε unicode ή μάλλον λέει ότι τα στέλνει σε
unicode γιατί στην πραγματικότητα το encoding εξακολουθεί να είναι
iso. Έτσι ξεκίνησε η όλη ιστορία.  Έχω κάνει πολλές αλλαγές
τελευταία και δεν θυμάμαι τι ακριβώς είχα στο muttrc στην αρχή αλλά
ήταν κάτι τέτοιο

set charset="utf-8"
set send_charset="iso-8859-7"

με αυτό το configuration τα μηνύματα φεύγουν σε unicode (ή μάλλον τα
headers λένε ότι είναι unicode.) Έτσι ξεκίνησε αυτό το θρέντ.
Παραδόξως με αυτό το configuration μπορώ και διαβάζω κάτι άλλα
μηνύματα με σπασμένα headers που ενώ είναι iso-8859-7 λένε ότι είναι
iso-8859-1 (χρειάζομαι όμως terminal που να είναι σε iso-8859-7 σε
αυτή την περίπτωση).

Δεν καταλαβαίνω γιατί το mutt συμπεριφέρεται έτσι. Κάτι δεν είναι
στανταρντ στο installation εδώ γιατί διάφορα configuration δεν
μπορεί να τα κάνει source, πχ όταν του είπα
	  set file_charset="iso-8859-7"
παραπονιόταν ότι δεν ξέρει κανέναν που να λέγεται file_charset.

Εκτός και αν υπάρχει κάτι απλό που μου διαφεύγει το πρόβλημα δεν
είναι και τόσο τετριμμένο.

Ίσως αυτό να είναι το push που χρειάζομαι για να κάνω τον κόπο να
αλλάξω στο Gnus, ήδη το χρησιμοποιώ για news έτσι κι αλλιώς.

Ευχαριστώ

--
Most precious among the relics remaining of Peter's skeleton in the
Vatican are 29 fragments of one of his skulls. (St. Peter's other