Fedora Core 3

Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Tue Aug 30 14:32:23 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Το sshd τρέχει;

Σιγουρα τρέχει αφου κανω τη νβλεπω τη θυρα μεσα στο τοπικο δυκτιο
> Οι κανόνες του firewall ποιοι είναι;

Πως μπορώ να πάρω μια αναφορα των κανονων...Αν τρέχει το firestarter,
ειναι προφανες οτι αυτο θα βάζει τους κανονες, δηλαδη χειροκινητα δεν
ειναι αρα τα διαφορα tutorial δεν θα ναι ακριβή που να βρώ την λίστα των
iptables... Δηλαδη απλα μηπως δινοντας π.χ. iptables sth, παρω τους
κανονες on-screen ?
> Όταν προσπαθείς να συνδεθείς, από κάποιο απομακρυσμένο μηχάνημα, μπορείς με
> κάποιο τρόπο να κρατήσεις log από το tcpdump με κάτι σαν αυτό;
>
> 	# tcpdump -i eth0 -tttt -lnvv port 22 2>&1 | tee logfile

Οκ θα το δοκιμάσω αυριο αυτο ή το βράδυ σήμερα