Fedora Core 3

Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Tue Aug 30 12:48:58 EEST 2005

Εχω ενα προβληματακι με το Φεντόρα, ειναι παρα πολυ ασφαλές...!
Εχω λογαριασμο σε dyndns.org, και όταν ειμαι σε windows μπορω να μπω στο
συστημα με ssh...Καλα windows...
Οταν ειμαι σε Φεντορα, και που εχω ανοιξει την θυρα απο το Modem δεν
βλεπει ssh πρωτόκολλο....Κανω το firestarter (προγραμματακι) να
απενεργοποιησει τα περι ασφαλείας...αλλα....δεν μπορω να δω παλι την 22.
Σε windows...ολα καλα...ολα ανασφαλή...
Φταίει το SELinux? ΤΟ ειχα απενεργοποιησει, παρόλαυτα μου πεταγετε ενα
audit στην αρχη...
Μηπως δεν πρέπει να σηκώνεται το firewall απτην αρχη που μπαινω στο
LINUX? Παραλογο δεν ειναι αφου μετα το απενεργοποιω...?