per-process routing

Polychronis Ypodimatopoulos pol at entelia.gr
Tue Aug 30 00:20:25 EEST 2005

douleuontas se server me pollapla interfaces xreiazomai suxna na allazo to
routing policy sto pc mou oste na blepo ton server pote apo to ena interface
kai pote apo to allo. Px xreiazomai ena tcpdump apo ti mia pleura, ena ssh
apo mia deuteri kai ena ping apo mia triti. Anti na allazo pc kathe toso gia
na pigaino apo subnet se subnet tha ithela na kathomai se ena workstation pou
summetexei se ola ta subnets kai na ruthmizo to routing policy gia kathe
efarmogi mou ksexorista. Too optimistic?