GNUpg

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Aug 29 17:36:03 EEST 2005

Giannis Papadopoulos wrote:

> Φοβάμαι αν έχω πολύ μεγάλα κλειδιά ότι θα καθυστερεί υπερβολικά. Μεταξύ
> ElGamal 1024bits και 2048bits δεν παρατήρησα κάποια διαφορά στην ταχύτητα.

Το μέγεθος του κλειδιού δεν έχει διαφορά παρά μόνο στο χρόνο που χρειάζεται
για να δημιουργηθεί το ζευγάρι. Αυτό είναι γιατί μόνο το προσωρινό
encryption key που χρησιμοποιείται για τα δεδομένα γίνεται encrypt με το
public key (δεν ξέρω ποιός είναι ο default αλγόριθμος κρυπτογράφησης, ίσως
ο AES).

Ξέρω και άλλα για το τρόπο που δουλεύει το public key encryption μια και
ασχολήθηκα με το PGP από τις πρώτες εκδόσεις. Ρώτα.

Doc

--
   Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS