(no subject)

Polychronis Ypodimatopoulos pol at entelia.gr
Mon Aug 29 12:28:56 EEST 2005

On Monday 29 August 2005 11:49, Giorgos Keramidas wrote:

> Εχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχει "Delphi" για Linux.  Η λίστα που έστειλες
> αυτό το μήνυμα έχει ως θέμα το Linux, οπότε δοκίμασε κάποια άλλη λίστα...
> π.χ. κάποια με θέμα τα Windows ή ακόμα καλύτερα, μια με θέμα το "Delphi".

Υπάρχει βεβαίως Delphi για Linux και λέγεται Kylix, όμως το θέμα είναι ότι
μάλλον η ερώτηση έγινε έχοντας υπόψη μια Windows πλατφόρμα.
Αυτό όμως που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι οτι ενώ θα θεωρούσα λογική
μια γενική/ειδική ερώτηση γύρω από το Delphi ή οποιοδήποτε άλλο θέμα, γιατί
να αφιερώσει "κάποιες ώρες" κάποιος? Πρόκειται για ανάθεση εργασίας?