Debian etch (htan: emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Aug 29 12:12:25 EEST 2005

On Mon, Aug 29, 2005 at 09:44:13AM +0300, Antonios Christofides wrote:

> set allow_8bit
> iconv-hook iso-8859-7 8859-7
> set charset="utf-8"
> set send_charset="us-ascii:iso-8859-7:utf-8"
> set nostrict_mime assumed_charset="iso-8859-7"
>
> Τα έχω τόσον καιρό που δεν θυμάμαι πια τι σημαίνουν όλα αυτά, πάντως
> μ' αυτά μου δουλεύει άψογα. Φυσικά παίζει ρόλο και το terminal και ο
> editor.

Thnx αλλά δυστυχώς σε μένα δεν δουλεύουν. Όχι μόνο δεν διορθώνεται
το πρόβλημα αλλά το mutt φαίνεται να δυσκολεύεται να κάνει source
το .muttrc, μου λέει

,----
| Error in /home/absent/.muttrc, line 28: strict_mime: unknown variable
| source: errors in /home/absent/.muttrc
`----

Αν και για να λέμε του στραβού το δίκιο δεν φταίει το mutt. Τα
μηνύματα που λένε την αλήθεια για το encoding τα διαβάζει κανονικά,
το πρόβλημα είναι που η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου έχει χαλασμένο
mua και στέλνει μηνύματα που έχουν λάθος headers, και μ' αυτά έχει
πρόβλημα. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει κάποια "έντιμη" λύση χωρίς δλδ
να αναγκάζομαι να λέω ψέμματα και γω, αλλά δυστυχώς δεν έχω καταφέρει
να την βρω ακόμη.

Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει

,----[ $ mutt -v ]
| Mutt 1.4.2.1i (2004-02-12)
| Copyright (C) 1996-2002 Michael R. Elkins and others.
| Mutt comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `mutt -vv'.
| Mutt is free software, and you are welcome to redistribute it
| under certain conditions; type `mutt -vv' for details.
|
| System: NetBSD 2.0.2_STABLE (alpha)
`----

και συνήθως ελέγχω το μαίηλ σε ένα mlterm που έχει κάνει ssh στο
account.  Για editor χρησιμοποιώ (φυσικά) τον emacs.

Ευχαριστώ.

--
Q: "If you were young again, would you start writing TeX again or
    would you use Microsoft Word, or another word processor?"