Debian etch (htan: emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Aug 29 10:59:15 EEST 2005

On Mon, Aug 29, 2005 at 06:51:00AM +0300, Michael Iatrou wrote:
> Φτιάξε το mutt να δηλώνει το σωστό encoding, iso-8859-7 έχουν τα mail σου, όχι
> utf-8!

Ναι, όπως είπα ήδη το ξέρω.  Συμμετέχω όμως και σε άλλες λίστες και
επειδή τα περισσότερα mua εκεί έξω είναι σπασμένα και λένε ψέμματα
για το encoding αν έχω το mutt να λέει την αλήθεια για το encoding
τα πιο πολλά μυνήματα από αυτές τις λίστες δεν διαβάζονται. Αν από
την άλλη στείλω τα μυνήματα σε unicode τα μισά μέλη σε κείνες τις
λίστες δεν θα μπορούν να τα ανοίξουν. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς
παίζει, μέχρι να μπορέσω να το φτιάξω έχω αυτή τη σπασμένη ρύθμιση
που όμως δουλεύει.  Αν έχεις κάποια πρόταση για ρυθμίσεις να την
ακούσω.

ΕΕΠ, είμαι (προφανώς) μέλος της λίστας και συνεπώς λαμβάνω τα
μυνήματα που στέλνονται σ' αυτήν. Δεν υπάρχει λόγος να μου κάνεις
cc τα μυνήματα.

--
And perhaps, too, when the Pythagorean school ran into an impasse in
classifying the diagonal of the square, someone resorted to Eastern