GNUpg

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Sun Aug 28 19:44:38 EEST 2005

When the date was Sunday 28 August 2005 05:35, Giorgos Keramidas wrote:

> Προτιμώ πριν από αυτά να βγει το high tech bangalow of my dreams, στο
> οποίο ξυπνάς το πρωί, κι αφού τεντωθείς για να αποτινάξεις τη νύστα από
> πάνω σου, καλημερίζεις το σπίτι, του ζητάς ένα διπλό freddo espresso
> "με πολύ πάγο παρακαλώ", και αράζεις στο μπαλκόνι μόλις τελειώσει το
> αυτόματο πότισμα των ιβίσκων :-)

Προσωπικά, βολεύομαι και με μια USB φραπεδιέρα που να μου επιτρέπει να φτιάχνω
το καφέ μου από asm shell με μερικές αράδες του στυλ:

    movl $coffee, %edx
    movl $sugar, %ecx
    movl $milk, %ebx
    movl $water, %eax
    addl %edx, %eax
    addl %ecx, %eax
    sall $32, %eax
    sarl $32, %eax
    addl %ebx, %eax
    pushl %eax
    pushl $ice
    call serve_coffee

Το πότισμα των ιβίσκων το κάνω και μόνος μου, έτσι για να αλλάζουμε και λίγο
παραστάσεις... :-)

--
 Michael Iatrou