GNUpg

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Aug 28 00:43:13 EEST 2005

On 2005-08-28 00:32, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> wrote:

> Ξέρω γω; Ασφάλεια (ποτέ δεν είναι αρκετή)...
> Βέβαια ίσως το παράκανα λιγάκι.

Θα χρειαστεί να ρωτήσεις κάποιον ειδικό της θεωρίας αλγορίθμων για να είσαι
σίγουρος, αλλά γενικά η ιδέα είναι ότι αν αυξάνοντας το κλειδί από 2048 σε
4096 bits το κέρδος που έχεις είναι πως αντί για 2,000,000,000 χρόνια
χρειάζεται πλέον 10Ε+35 χρόνια για να πετύχει ένα brute force attack,
δεν έχει πρακτικά νόημα η αύξηση του μεγέθους στο κλειδί.