Πρόγραμμα τηλεόρασης για Freevo/MythTV

DJ Art djart at linux.gr
Sat Aug 27 13:40:41 EEST 2005

On Saturday 27 August 2005 09:58, P. Christeas wrote:
> Επαναλαμβάνω οτι σε ένα 'επίσημο' project
> δεν θα έπρεπε να αντιγράφουμε απλά το περιεχόμενο μιας υπηρεσίας
> (pathfinder) χωρίς έγκριση.

Θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε με το pathfinder και να τους
προτείνουμε αν είναι εύκολο από τη μεριά τους να κάνουν κάτι ώστε να
διατίθεται και σε πιο "raw" μορφή το πρόγραμμα (π.χ. Unicode XML).

Δε νομίζω να αρνηθούν, δεν θα έχουν τίποτα να χάσουν, το πολύ πολύ να
πούν ότι είτε βαριούνται να ασχοληθούν, είτε πρέπει κι αυτοί με τη
σειρά τους να πάρουν έγκριση από το κάθε κανάλι.

Στη 2η περίπτωση, απλώς το ίδιο e-mail θα πάει και προς όλα τα κανάλια.

Στη 1η περίπτωση, απλώς θα τους ρωτήσουμε αν τους νοιάζει να φτιαχτεί
ένας html parser για να μετατρέπει το πρόγραμμα σε xml.

Εμένα πάντως αυτό που μου την έσπασε με το MythTV είναι η γενικότερη
νοοτροπία του στο User Interface. Ε, ΟΚ, βαριέμαι να γίνω video
ultimate master και να φάω 15 μέρες να διαβάζω manuals και ιστορίες για
να στήσω ένα απλό ρημάδι video recorder. Θέλω από default ένα optimum
setup, πιο εύχρηστο γραφικό περιβάλλον και άμεση πρόσβαση στο tuning
των καναλιών και στο να μπορώ να του πώ: "ξεκινα να γράφεις σε 2 ώρες,
σταμάτα να γράφεις σε 4 ώρες και σώσε το video σε ΑΥΤΟ το format". Τόσο
δύσκολο είναι πια ?

Δε με νοιάζει και πολύ για το personal video recording on demand. Ωραία
χρησιμότητα θα είχε, αλλά μόνο για κανάλια τύπου Filmnet. Τα ελληνικά
κανάλια πάντα ξεφεύγουν από το πρόγραμμά τους.

Το interface του Windows Media TV είναι αιώνες μπροστά. Δεν το έχω
στήσει από την αρχή, θα ήθελα όμως από περιέργεια, απλώς έχω παίξει με
το στημένο PC στο Πλαίσιο.

Από open source, μου άρεσε επίσης το interface του MediaPortal
(http://mediaportal.sourceforge.net/), το οποίο είναι προφανώς
αντιγραφή του interface της Microsoft. Αυτό, οκ, μάλιστα, είναι
ανθρώπινο, τόσο στο setup όσο και στη χρήση (ε, λογικά και το Windows
Media θα είναι ανθρώπινο στο Setup).
Βέβαια παίζει μόνο σε Windows και για ακόμα μία φορά, δε συνεργάζεται με
την κάρτα tuner που έχω (δεν ανησυχώ γιατί βγάζουν συνέχεια εκδόσεις,
ε, δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα στρώσει).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?