Πρόγραμμα τηλεόρασης για Freevo/MythTV

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Aug 26 21:50:02 EEST 2005

Προσπαθώ τελευταία να εγκαταστήσω μία από αυτές τις εφαρμογές για αποτελειώσω
το Media Box μου. Αυτό που χρειάζεται, είναι ένας τρόπος να το 'ταΐζω' με το
πρόγραμμα της τηλεόρασης (εκπομπές/ώρα/είδος) ώστε να δουλεύει όπως θα
δούλευε σε άλλες χώρες.
Το ιδανικό θα ήταν ένα xml με το τηλεοπτικό πρόγραμμα.
Ξέρει κανείς αν υπάρχει τέτοια υπηρεσία στην Ελλάδα; Έχω βρεί κάποιες σελίδες
(με καλύτερη την pathfinder) αλλά είναι html και θα χρειαζόταν επεξεργασία..
Ούτε θέλω να τους 'κλέβω' το περιεχόμενο.
Το αντίστοιχο ακατονόμαστο Media ΠιΣι παίρνει το πρόγραμμα από κάπου; Ξέρει
κανείς σας;