Susue 9.2 resolution

Haris haris at crack.gr
Wed Aug 24 13:13:21 EEST 2005

Giannis Papaioannou wrote:

> [...]
Yparxei tropos na to ftiaxeis alazontas xorg.conf h opos alliws legetai
kai pros8etontas kai auti tin analisi. Se fedora to katafera mia fora.
Se kana dyo meres 8a to 3anakanw se fedora 4 opote an 8es perimene na
sou pw pws akrivws ginetai. Parepiptontws sti console den vrika tropo na
sikwsw tetoia analisi. Mono 1024x768 katafera. An 3erei kapoios kati 8a
itan xrisimo.

haris