distributed apt

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Aug 22 22:26:16 EEST 2005

On Mon, 22 Aug 2005, Giannis Papadopoulos wrote:

> Εν πάση περιπτώση, υπάρχει κάποιο project για υποστήριξη distributed
> repositories, γιατί δεν έχω βρει κάτι τέτοιο;

distributed ti???

den eimai sigoyros oti katalaba, alla an baleis se debian mia lista apo
apt repositories, tha ta parei me th seira, tha katebasei to antistoixo
Packages.gz (?) kai tha borei na ta xrhsimopoiei kanonika opote ta
xreiasteis px. apt-get install lala

an yparxoyn conflictes (px. eixa kati problhmata me kapoies bibliothikes
faac - yphrxan diaforetikes ekdoseis se diaforetika repositories), kati
boreis na skaliseis sto /etc/apt/