Διαγραφή αρχείων από flash disk

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Mon Aug 22 14:16:25 EEST 2005

Panos Konstantinidis wrote:
> Καλησπέρα παιδιά.
>
> Έχω ένα portable mp3 player της iRiver που δυστυχώς το μόνο software που υπήρχε
> διαθέσιμο για αντιγραφή/διαγραφή αρχείων έτρεχε σε Windows. Εδώ και ένα μήνα
> αποφάσισα να βάλω εξ ολοκλήρου linux (Ubuntu). Αποφάσισα λοιπόν μέσω ενός
> firmware update από την ίδια την iRiver να μετατρέψω το mp3 player σε flash
> disk για να έχω και πρόσβαση από το Linux. Αυτή η μετατροπή έγινε από τα
> Windows.
>
> Όλα πήγανε καλά μέχρι που αποφάσισα να φορτώσω κάποια άλλα αρχεία και να
> [...]

(... με λίγη καθυστέρηση λόγω αδείας...)

Είχες υπ' όψιν σου ότι υπάρχει πρόγραμμα για shell με το όνομα
ifp, που υποστηρίζει το FS που έχει από τη μάνα του το iRiver; Έχει
κάποιο πρόβλημα με το μαζικό κατέβασμα (είτε αν το κάνεις μέσω
επιλογής στη γραμμή εντολής του ifp, είτε με shell script), αλλά έχω την
υποψία ότι δεν έχει τόσο να κάνει με το ίδιο το ifp, όσο με τη
γενικότερη συνεργασία iRiver και linux.
Επίσης ίσως να λύνεται το πρόβλημα με τις σωστές καθυστερήσεις
ανάμεσα στα αρχεία που του κατεβάζεις.
Κατά τα άλλα, είναι εύχρηστο. Εγώ αυτό χρησιμοποιώ, έχω κάνει και
firmware upgrade με αυτό στο iRiver, με έκδοση που υποστηρίζει
ogg.
   Βεβαίως, τώρα που του έβαλες την έκδοση UMS σου είναι άχρηστο,
μια και αν του ξαναβάλεις το F/W με το FS της iRiver, θα χάσεις
όλες τις ρυθμίσεις και ό,τι έχεις βάλει μέσα.

AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Broadband Systems/ Telecom Section