Πνευματικά δικαιώματα, όχι πατέντες (was: Re: Patentes logismikou ?)

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Aug 19 14:43:17 EEST 2005

Dimitris Glezos wrote:

> Στην Αμερική υπάρχουν (και υπήρχαν) πατέντες λογισμικού εδώ και πολλά
> χρόνια. Ότι τρέξιμο έγινε, ήταν για να μην νομιμοποιηθούν σε
> πανευρωπαϊκό επίπεδο.

  Και εκεί (στην Αμερική) όμως, όπως έγραψα και σε παλαιότερο posting,
  υπάρχει ένας (ηχηρός τώρα τελευταία) αντίλογος για το κατά πόσον
  έχουν νόημα. Το δεύτερο μέρος του εκτενούς άρθρου του Ben Klemens
  στο IEEE Spectrum του Αυγούστου προτείνει την αντικατάσταση του
  συστήματος πατεντών λογισμικού με σύστημα πνευματικών δικαιωμάτων.
  Και μια φράση του που μου άρεσε ιδιαίτερα:

   " There is no sensible means of reconciling an industry that has
     massive independent invention with a law that makes independent
     invention a liability "

  Θα έστελνα link όπως και την προηγούμενη φορά, αλλά δεν υπάρχει
  διαθέσιμο σε μή μέλη της IEEE, οπότε το στέλνω attached στο μήνυμα
  αυτό, με εκ των προτέρων συγγνώμη προς αυτούς που "πετάνε καντήλες"
  με HTML mail.

  Δημήτρης