PCMCIA Wireless under linux!

Antonis Faragitakis afarazit at yahoo.com
Wed Aug 17 11:57:21 EEST 2005

Xerete, Xerete!

Exo mia laptopia! me to Sarge epano kai ton 2.6 (me ton 2.4 kolouse to
simpan) kai prospatho edo kai arketo kairo (kamia bdomada)
na egkatastiso mia Netgear pcmcia wireless, alla den thelei na "mpei" me
tipota. Eida oti to Prism54 (http://www.prism54.org) ipostirizi
auti tin karta, alla to problima einai oti o cardmgr den thelei na tin
de me tipota., Epeidi den exo xrono na asxolitho allo me auto to thema
apla thelo na rotiso ean exete na mou protinete kapoia alli pcmcia
wireless i opoia na paizei oraia kai kala, h ean exete kapoio grigora tip
gia to pos na kalopiaso ton cardmgr kai na tin dei!

Filika
Antonis