Linux Learning Labs

Apatewna apatewna at yahoo.gr
Wed Aug 17 09:42:55 EEST 2005

Αναφορικά με την εκμάθηση linux η προσωπική μου εμπειρία είναι :

Είχα windoze ΧιΡο (yuck!).
Έβαλα ADSL 256K (yippiee!)
Βρήκα το Vmware
Άρχισα τις εγκαταστάσεις (Redhat 8-9, Mandrake 10, Fedora 1-3-4, Centos
4.1, Suse 9.1-9.2 = rpm distros εύκολες στη διαχείριση)
Ότι απορίες είχα τις έλυνα μέσω googling (ας είναι καλά η DSL)
Κάποιες απορίες τις έλυνα επιτόπου διότι είμαι παλαιός χρήστης Η/Υ και
νυν τεχνικός Η/Υ.
Σε όλο το διάστημα των τριών ετών που ασχολούμαι με το linux, δεν είχα
κανένα δίπλα μου για να ρωτήσω.

Το αποτέλεσμα: αυτή τη στιγμή γράφω από Fedora 4 το οποίο είναι και το
μοναδικό λειτουργικό σύστημα στον Η/Υ. Έχω μάθει να στήνω server σε
Redhat διανομές (web,mail,virtual domains, τηλεφωνικά κέντρα)

Η προσωπική μου επιλογή λοιπόν ήταν να έχω την "υποστήριξη της ADSL"
και επένδυση αρκετού χρόνου στην έρευνα και εκπαίδευσή μου. Μετά τον
αγώνα που έχω κάνει, ειλικρινά δεν πιστεύω οτι θα βρεθεί καθηγητής που
θα μου μάθει αυτά που θέλω εγώ να ξέρω, παρά μόνο η καλή παρέα εδώ στη
λίστα, αρκετό διάβασμα στο ιντερνετ και υπομονή-επιμονή σε
εγκαταστάσεις-παραμετροποιήσεις σε κάποιο Vmware.