gui cvs server

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sun Aug 14 19:11:15 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Ta options tou 'server' kommatiou einai apaisio na prospatheis na ta ftiakseis
> mesw GUI.  Gia to 'client' meros, den antilegw, an kai dyskola tha me peisei
> kapoios oti to na paizeis mia wra me buttons kai dialogs (bl. WinCVS pou
> proteine o Spiros) einai pio eukolo apo to na kaneis:
>
> 	$ export CVS_RSH=ssh
> 	$ export CVSROOT=':ext:keramida at dcvs.freebsd.org:/home/dcvs'
> 	$ cvs co doc/ www/

> Gia to skopo ayto, an uparxei diathesimos web server sto idio mhxanhma me to
> CVS repository, einai poly oraio to CVSweb.  Gia ena paradeigma tou pws
> [...]

Βέβαια, η πικρή αλήθεια είναι πως αν δεν έχεις ξανασχοληθεί με CVS ή
οτιδήποτε άλλο, το gui είναι μια εύκολη και ανώδυνη λύση για να ασχοληθείς.

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.