archiving utility με error correction codes

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Aug 14 14:14:23 EEST 2005

* Michael Iatrou [2005-08-13 01:39]:
> Ψάχνω ένα archiving utility που να έχει τη δυνατότητα να κάνει recovery, σε
> αρχεία που έχουν παραχθεί με αυτό, στη περίπτωση που αυτά προκύψει να έχουν
> κατεστραμμένα blocks. (προφανώς, αναφέρομαι σε ένα επίπεδο ασφάλειας
> μεγαλύτερο από αυτό που προσφέρει το bzip2recover για παράδειγμα.)

RAS - Redundant Archive System
http://www.cleaton.net/ras/

Parchive: Parity Archive Tool
http://parchive.sourceforge.net/

Έχω χρησιμοποιήσει το δεύτερο (πακέτο par2cmdline στο Gentoo, par2 στο
Debian), και δουλεύει πολύ καλά. Τουλάχιστον με σχετικά μικρά αρχεία
(1-2 GB)... Αν θέλεις να κάνεις backup το δίσκο σου δεν ξέρω πόσο καλά
θα δουλέψει.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr