gui cvs server

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Aug 14 01:53:08 EEST 2005

On 2005-08-12 10:35, axel maroudas <axelmangr at freemail.gr> wrote:
>O/H Giorgos Keramidas έγραψε:
>>On 2005-08-12 23:35, axel maroudas <axelmangr at freemail.gr> wrote:
>>> mipos mporite na me katefthinete sto exis thema: Psaxno ena gui gia
>>> na stiso ena cvs server stp mixanima mou (fc2) Mporite na mou
>>> sistisete kati?
>>
>> Τι να το κάνεις το GUI; Αν έχεις ήδη SSH daemon δε χρειάζεται να
>> κάνεις απολύτως τίποτα παραπάνω για να έχεις πρόσβαση σε κάποιο CVS
>> repository:
>>
>> server$ mkdir ~/cvsroot
>> server$ cvs -d $HOME/cvsroot init
>>
>> client$ export CVS_RSH=ssh
>> client$ export CVSROOT ':ext:keramida at server:/home/keramida/cvsroot'
>> client$ mkdir ~/work
>> client$ cd ~/work
>> client$ cvs co project-name
>>
>> Προαιρετικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις και SSH κλειδιά μαζί με το
>> ssh-agent για να γλιτώσεις από τη φασαρία να δίνεις password για κάθε
>> cvs command.
>
> genika den exis adiko ke se efxaristo gia tin amesi apadisi.

Parakalw, tipota.

> To gui to ithela gia na ftiaxo ta options pio efkola

Ta options tou 'server' kommatiou einai apaisio na prospatheis na ta ftiakseis
mesw GUI.  Gia to 'client' meros, den antilegw, an kai dyskola tha me peisei
kapoios oti to na paizeis mia wra me buttons kai dialogs (bl. WinCVS pou
proteine o Spiros) einai pio eukolo apo to na kaneis:

	$ export CVS_RSH=ssh
	$ export CVSROOT=':ext:keramida at dcvs.freebsd.org:/home/dcvs'
	$ cvs co doc/ www/

> ke episis gia na mporo na vlepo se ena pio grafiko perivalo pia files
> alaxane ti egine proxtes apo pion user px ktl.

Gia to skopo ayto, an uparxei diathesimos web server sto idio mhxanhma me to
CVS repository, einai poly oraio to CVSweb.  Gia ena paradeigma tou pws
fainetai to CVS repository mesw CVSweb, des th selida:

			http://cvsweb.freebsd.org/

An esu 8es kai sto client meros na blepeis me GUI ta arxeia, dustuxws den
mporw na se boh8hsw amesa.  To mono pou kserw einai pws ergaleia opws to
Emacs, to KDevelop kai to Eclipse exoun integration me to CVS, opote den
xreiazetai kapoio eidiko programma gia na "deis to repository kai to trexon
workspace sou".

- Giorgos