SuSE 9.3 Pro -- το SuSEconfig δεν λειτουργει-SOLVED

gagrilli gagrilli at freemail.gr
Sat Aug 13 04:00:37 EEST 2005

 > Gi auto an peirazoume arxeia tou systhmatos, kai malista xwris na
 > eimaste sigouroi gia to ti kanoume, kanoume kai kana backup copy

Lythike telika, ayto pou tou evaza na kanei itan na diavazei dyo fores
ta system-wide scripts
(mia to bash.bashrc kai mia to bash.bashrc.local, pou itan idia) kai
mallon den mporouse na vgei apo th loopa. Eiha aplos copiarei to arxeio
me allo onoma.

Oson afora to SuseConfig, katalava telika oti diavaze dyo fores tous man
  katalogous (!!!) kai ta epaize apo to megalo path
Ola kala ora, efharisto gia tis apanthseis kai sorry pou arghsa na kano
post...