Open Source Greek ERP Software & GPL Rights (Was: Migrating 2 Linux - The Whole Deal)

Divided By 0 dbzero at gmail.com
Fri Aug 12 19:01:33 EEST 2005

O Κώστας είμαι πάλι. Απαντάω απο το προσωπικό μου email.

>Sugnwmh, alla otan oi adeies kai nomika themata einai meros ths syzhthshs,
den
>yparxei "same effect".  H eimaste akribologoi h pame gia pournaria :P

Υπάρχει same effect όταν είναι *same effect*. Εντάξει το gpl δεν απαιτεί να
είναι ο κωδικας διαθέσιμος στο Internet αλλα απο την στιγμή που μπορείς νο
τον προμηθευτείς "on a whim", it's the same effect.
Πάλι έχεις πρόσβαση και πάλι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις αλλαγές που έκαναν
τρίτοι για να καλυτερέψεις το πρόγραμμα.

>Para polla 'an' mazemena sthn idia protash.  An mporeis na deis ton kwdika ki
>an mporeis na apodeikseis oti einai idios ki an sou ton dwsoun me NDA ki
an...

Όχι δεν είναι πολλά "αν", μόνο ενα είχα, τα υπόλοιπα είναι δικά σου.
Απο την στιγμή που μπορείς να αποδείξεις οτι ο κώδικας είναι δικός σου, κατα
πάσα πιθανότητα θα βρείς το δίκιο σου. (Γιατι τίποτα δεν είναι ποτέ σίγουρο)

>Kalh symbash me ena megalo Dikhgoriko Sullogo.  Gia paradeigma...

Η Microsoft και λεφτά, και άτομα και καλύτερο...δικηγορικό σύλλογο έχει.
Υποθέτω γι'αυτο μπορεί και κάνει το linux ότι θέλει...NOT.

>Otan eisai ergazomenos se mia etaireia, den exeis panta thn epilogh na
>douleueis mono sta pragmata pou se endiaferoun.  Poly grhgora tha bretheis na
>douleueis kai se mh-GPL'ed kwdika.  Auto prospathw na pw parapanw.

Συγνώμη, αλλα εαν η εταιρία σε προσέλαβε σαν Lead Developer στο MitsosERP
0.8.5 επειδή εσυ το έφτιαξες  ουσιαστικά, πιστεύεις οτι θα σε βάλει σε άλλα
projects αργότερα; Ακόμα και να βρεθείς να δουλέβεις σε μη-GPL κώδικα, το
MitsosERP θα παραμείνει GPL.

>Akougetai xazo alla sinithws polles etaireies kanoun epiloges me bash to poso
>"megalh etaireia mas yposthrizei".  Kalh tyxh otan anoikseis dikh sou
>etaireia :-))

Κάνουμε κύκλους εδω πέρα ή μου φαίνεται;

--
Money does not bring happiness, but it does repel misery.

"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical solution is
that it was probably ninja" - Occam's Katana