Migrating 2 Linux - The Whole Deal

Dimitris Mexis dmexis at sparks.gr
Fri Aug 12 15:38:24 EEST 2005

Οπότε πρέπει να φτάσεις σε μια αριστοτελικού τύπου διαγραμματική σκεψη(
ψψψψψ!!!)
Το σκοπό τον ξέρεις
1. Αναπτύσω κωδικα, γιατι; 1=f(2)
2. Ποιος βοηθάει;
3. Τι κυριότητα θέλω να εχω στον κώδικα
4. Ποιος θα τον εκμεταλλεύεται πέρα απο μένα 4 = f(3)
5. Τι κεφάλαια θα χρειαστώ; εδώ η f(x) είναι ένα σύνολο απο παραγοντες,
αλληλοεπιδραστικούς χε. Δηλαδή θα πληρώνω προγραμματιστές, αναλυτές,
λογιστές ή θα με χορηγούν, κλπ...
6. Το σημαντικό, τι κεφάλαια σε ανθρώπινο κεφάλαιο θα χρειαστώ;
Λογιστές που να δουλεύουν, για την ψυχη της μάνας τους...
f(x)=απροσδιόριστο :-)
7. Τι στανταρντσ, προδιαγραφές θα έχει σύμφωνα με τα ελληνικά
δεδομένα... f(x)=εφοριες, υπουργεία οικον/κων, επιμελητηρια...κλπ κλπ
8. Χρονικό πλάνο...γιατι δεν νομίζω να σαρεσει να το χεις μετα απο 10
χρονια ετοιμο, με 2 ατομα π.χ. μονο να δουλευουν στον ελευθερο χρόνο τους...
9. Buissness plan. Καιρός να το προωθήσεις....

Αυτές ειναι ενα κομμάτι νομίζω απο σκέψεις....