Migrating 2 Linux - The Whole Deal

Dimitris Mexis dmexis at sparks.gr
Fri Aug 12 09:26:10 EEST 2005

Κώστας Θουκυδίδης wrote:

> Οκ, και ποια ελληνική εταιρεία έχει αρκουντως ικανοποιητικά κεφάλαια για
> να το υποστηριξει, κυριως απο πλευράς χρόνου και ... ποιος
> προγραμματιστής θα το κανει οχι για μηδεν χρήμα, αλλα για τα μισα απο
> αυτα που προβλεπουν και οι συλλογικές συμβασεις, ώστε να δωσει χρόνο στο
> προγραμμα, να ωριμάσει και να δρέψει καρπους....;
>
> Προσωπικά είχα ξεκινήσει το http://logistux.sf.net, με Mysql, σε KDE
> Οποιος πιστός...
>
> --------------

> [...]
Και επαναλαμβάνω, καθησα να φτιάξω ενα προγραμματάκι, που θα προοριζόταν
για μια συγκεκριμένη δουλειά, και μετά ανακαλυπτω, οτι οταν το φτασει
στο 85%, μια εταιρεία το χρησιμοποιεί ήδη, το πατεντάρει, και μη μου
πείς οτι ζούμε σε ενα αγγελικά πλασμένο κόσμο, οπου ολοι ακολουθούν κατά
γραμμά το νόμο και τις συνθήκες, έτσι; και βγάζει εκατομμύρια σε δραχμές
-μη φανώ υπερβολικός- ενώ εγώ εχω βγάλει απλά "γνώση" που είναι τοσο
αποσβεστέα όσο και η επένδυση σε κατοικίες(!)
Ωραία μιλάμε για έτοιμο, δηλαδή παίρνεις τον χρόνο που "κατέθεσε" ενας
φουκαράς, τον εκμεταλλεύσεσαι, και τον οικοιοπηείσαι...Ο φουκαράς στην
καλύτερη θα βγάλει μια θεσούλα στο Παν/μιο και άν...
Ενώ αυτος που τον εκμεταλλεύτηκε, θα βλέπει τον λογαριασμό του στην
Κανάριες να "παχυλώνει". Δεν μου ακούγεται δίκαιο, στην συγκεκριμένη
περίπτωση του OpenSource.
Πιστεύω ότι αυτό που κάνει ο Τρίτος Κόσμος, και η Βραζιλία πρωτίστως
είναι ενα σωστό μοντέλλο...
Καποιος προείπε για καποιο συνασπισμό...Χμ... Αυτό θα πιστεύω ισως ηταν
λύση. Αλλά χωρίς συμμετοχή εταρείας άλλης, με ιδία κεφάλαια. Η μόνη
συμμετοχή θα ήταν οι πελάτες οπου θα το έστηνε μια τετοια εταιρεία...
Σωστά;