Διαγραφή αρχείων από flash disk

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Aug 9 17:10:35 EEST 2005

On 2005-08-09 16:33, Antonis Faragitakis <afarazit at yahoo.com> wrote:
> Giorgos Keramidas wrote:
> >>
> >> Ayto nomiza kai egw mexri proteinws alla dystyxws o file manager
> >> moy me apeidekse la8os! O file manager (Nautilus) dhmioyrgei
> >> aytomatws ena .Trash<onoma xrhsth> otan diagrafontai ta arxeia. Gia
> >> na apofeyx8ei ayto anagkastla na pros8esw akoma mia epilogh
> >> "diagrafh" sto deksi klik panw se arxeio mesw nautilus.
> >
> > ``Bliax!  GUI ahdies...''
> > Ayto exw na pw mono :-)
>
> diladi esi den xrisimopoieis GUI !?!? you know kde/gnome etc.

Oxi.  Periergo einai?

Sunh8ws mou arkei ena aplo window manager pou na mporei na yposthriksei
2-3 keyboard shortcuts, na exei virtual desktops kai kamposa screen(1)
sessions mesa se antistoixo ari8mo apo xterm para8ura.

Asxetws me to ti protimw egw gia "desktop", einai ligo spastiko ayto
akribws pou kanei to UNIX na einai "UNIX" ki oxi Windows[1] na xanetai
siga siga :-(

[1] Ennow thn filosofia "kane oti sou lew, epitelous, rhmadi PC"[2],
    opws thn perigrafoun (pio kala apo oti tha mporousa pote na kanw
    egw) sta prosfata weblog posts tous oi:

    J95 - "windows vs unix"
    http://dontkissthefrog.blogspot.com/2005/08/windows-vs-unix.html

    Giorgos Stratis - "!(windows vs unix)"
    http://blog.readcy.net/archives/94

[2] Akomh ki an ayto to "kati" einai "formarise to disko kai bale fwtia
    sthn CPU stis 06:00 aurio to prwi"